شناسه خبر : 51363
شنبه 18 دي 1395 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تسلیت درگذشت پدرجانبازنخاعی "امیرپورکاظمی"

پدر جانباز نخاعی 70% "امیرپورکاظمی" متولد و ساکن قزوین و از جانبازان مقیم آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) تهران به دیار باقی شتافت.

فاش نیوز - پدر جانباز نخاعی 70% "امیرپورکاظمی" متولد و ساکن قزوین و از جانبازان آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) تهران به دیار باقی شتافت.

به گزارش فاش، مرحوم"حاج حبیب زارع پورکاظمی" پدر زحمتکش جانباز امیر پورکاظمی و پیرغلام اهل بیت علیهم السلام روز پنج شنبه شانردهم دی ماه در شهر قزوین به دیدار حق شتافت.

مراسم تشییع پیکر مرحوم پورکاظمی در شهر قزوین و از کنار مضجع منور امامزاده حسن(ع) تشییع و به خاک سپرده شد.

فاش نیوز مصیبت وارده را به جانباز امیر پورکاظمی تسلیت می گوید.

 

ف

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
روحش شاد و قرین مغفرت الهی باد
سلام علیکم
به اطلاع امت شهید پرور استان خوزستان می رساند مراسم اولین سالگرد شهادت سردار حاج سعید سیاح طاهری که عمری در راه مجاهدت در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی سپری کرد ، روز پنج شنبه 23 دی ماه 1395 در آبادان برگزار می گردد .
لازم به ذکر است ایشان از فرماندهان بسیج و سپاه در خوزستان بود که در دوران دفاع مقدس حضوری فعال در جبهه های حق علیه باطل داشتند و به درجه جانبازی 70 درصد نائل شده بودند .
این شهید بزرگوار پس از جنگ تحمیلی خهمزمان با مسئولیت در معاونت بازرسی ستاد نیروی زمسنی سپاه پاسداران ، وارد عرصه های جهاد فرهنگی شده که از جمله بارزترین آنها می توان به برگزاری 9 دوره مسابقات کتابخوانی دفاع مقدس برای زندانیان ، معلمان و دانش آموزان دارس ، برگزاری جشن کشتی دوستی بین کودکان ایرانی و عراقی در منطقه اروند و .... اشاره کرد .
ایشان پس از بازنشستگی از سپاه و با شروع جنگ سوریه به صورت داوطلبانه راهی دفاع از حرم اهل بیت عشدند و در نهایت در نزدیکی شهر حلب به درجه رفیع شهادت نایل آمدند .
اینک مزید امتنان است که جنابعالی با تشریف فرمایی به این مراسم معنوی ، روشنی بخش محفل نورانی ما باشید . با تشکر از حسن توجه جنابعالی به خانواده شهدا و آرزوی توفیقات روز افزون . خانواده شهید سیاح طاهری
مکان برگزاری مراسم :سینما نفت آبادان
زمان :پنج شنبه23 دی ماه 1395 بعد از نماز مغرب و عشا . برگزاری مراسم در تهران متعاقبا اعلام می گردد .
سلام، عرض تسلیت خدمت برادر جانباز و بازماندگان محترم. رحمت خاص الهی برای آن مرحوم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi